torsdag 18. mars 2010

Til en liten prins.

Liten lue og hals..

..og votter ;)

Gutten var nydelig, og navnet hans blir Nickolay. Bilder har jeg, men har ikke spurt om lov til å legge ut.
Det var rart å gå på fødeavdelingen og vite at jeg skal dit om ca. 15 uker.. Litt ubehagelig med tanke på sist gang egentlig.. da jeg bare ville dra hjem.
Bekkenet har vært helt ødelagt i dag uannsett om jeg ligger/sitter eller står. Det er fælt å ha det slik, skulle ønske noe kunne ha dempet smertene i hvertfall. Håper på litt søvn i natt og at vi kommer oss på åpen barnehage i morgen, det blir mye mer moro der for han og røre på meg må jeg uannsett når Morten er på jobb. For å se lyst på det så er det helg i morgen og da får kroppen hvile ut :)

1 kommentar:

  1. Så søt han var med matcha-klærne, helledussan!! <3 Mye fine strikkerier her nå!

    Er det bare 15 uker til termin?! Hjelpe meg, så fort tida går!!

    Også må jeg le litt av den minnekort-innpakkinga! Haha, at det går an :-p

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...