søndag 11. april 2010

Praktiske og billige løsninger i en trang gang.

Her er altså det fantastiske skapet i gangen vår. Ikke akkurat en skyvedørsgarderobe, men må si at det er lettvint og gjør det litt hjemmekoselig da ;) Skapet koster rundt 250,- på Ikea, men vi fikk det i gave. To hyller under som har plass til veldig mye sko (og skrot). Oppå er det diverse ting og tang som kan komme til nytte og derfor ikke er vits å rydde bort. I kurven oppå ligger veskene mine.

Her sover Juno trygt fra David på dagtid, litt bortgjemt. Den lille leken er kattungen hennes tydligvis.. Hun bærer rundt på den, vasker den og koser med den.

Kurvene er fra Jysk, 99,50,- for to da jeg kjøpte dem. Veldig store, og god plass til alt av mindre utetøy. På venstresiden er mitt og Morten sitt og på høyre bare David sitt.

Dørhyller kjøpt på Sparkjøp. Husker jeg rett koster de runt 70,- per stk. Henger innerst bak jakker og slikt tull. Her henger blant annet stellevesker, litt av skjerfa mine, manduca, solbriller og capser.

På andre veggen er det veldig trangt, så har et billig plastskoskap fra IKEA.

Blir veldig oversiktlig på den måten, Her er genserene til David, mestparten er arvet forresten.

Buksene til David.

Og heldressene. Må nevne at David har alt for mye uteklær i størrelsen 80. Både strikk og småtøy. Mye gaver og slikt, er kjipt å ikke få brukt alt egentlig..

Må nevne at jeg har ryddet bort mye vinterklær i dag, er ganske sikker på at det ikke blir behov for noe tykkere enn det som ligger framme nå. Ved siden henger det en helt vanlig knaggrekke med jakker som brukes ofte og slike ting. Er egentlig veldig fornøyd slik det er nå, og ser absolutt ikke hasten med å pusse opp. Skal det bli akkurat slik jeg vil så må jeg ha litt tålmodighet og vente til det er spart opp nok.

Tips til gang taes imot med stor takk da :) Er litt inne i en "uoffisiell" minimalistisk stil ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...