mandag 12. april 2010

Ups fastfood.


Søndagen ble brukt til å rydde, vaske og vaske.. Det hjalp på at David var på overnatting til bestemor og gudfar. Det er nesten et halvt år siden sist, husker ikke helt men ifølge bildene virker det som et halvt år ;)
Stakkars Morten som måtte gjøre så veldig mye, kroppen min tåler lite..
Istedet for tørre brødskiver ble det hver vår kyllingkebab tallerken fra Babettes. Halv pris på kebaber der ranværinger ;) Fikk også med 1,5l KALD solo, alt til den fine summen 130,-

Dagen i dag har vært lang og begivenhetsløs, kjedelig mat og vansker med leggingen. Tok nesten to timer før han sovna. Morten er på noe greier med jobben, vet han koser seg med Ghost Dog akkurat nå. Måtte komme hjem og spise ei skive, for maten var dårlig da..

Akkurat nå holder jeg på med nok en monsterbukse, akkurat likedan som den forrige jeg laga. Nå ivrer jeg på å prøve noe nytt, noe kreativt! Lyst til å lære meg å hekle, har kjøpt inn garn og lånt pinne tilogmed. Snart blir det unge mødre på Maxdome så er det natta.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...