tirsdag 13. april 2010

Tredje trimester.


Den magiske grensen er nådd, og jeg har passert 28 uker :)
Hvis babyen blir født nå kommer lillen mest sannsynlig til å overleve. Det er så herlig å tenke på!
Det er nå maks 11 uker igjen å være gravid, og de skal jeg prøve å nyte mest mulig. Er godt å ikke være så bekymret hele tiden. Jeg skal registrere liv hver dag fra nå av og om det forandrer seg stort, men det er noe jeg gjør med glede, og jeg er ikke bekymret.
I morgen skal jeg og Morten få møte lillen igjen på UL! Gleder meg kjempemye! Kanskje kjønnet blir avslørt? ;)

Her er mageboligen i dag 28+1.
Bildet under er David magen i uke 28 for ca. 17 månder siden ;)
Føler meg mye tykkere nå, magen har en helt annen form enn med David.
Er større nå også, er snart ikke mer å gå på, og strekkmerkene vil vel bli tydligere igjen og vil helt sikkert få en hel haug flere.


2 kommentarer:

  1. Så fiin mage <3

    Stoor klem fra AK

    SvarSlett
  2. Nå takk tante! ;) Han e enno veldig flenk å sei det førresten, så ser vi på bilda av dokk ilag og han bi så fornøyd å sei "tatee!" :)

    Lika bloggen din førresten, koselige bilda :) Men så vanskelig å kommenter at eg heiv nesten heile pcn over altan ;p

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...