onsdag 19. mai 2010

Gutten min kan det å slappe av.


Hvis bare vi voksne hadde vært like flinke til å legge oss ned og slappe av når kroppen trenger det! David ligger hvorsomhelst og nårsomhelst når han blir sliten. Halvveis under en stol er best da! :)
Han er blid hele tiden nå, dagene er bare herlige. Var tilogmed ikke så veldig sliten da Pappa kom hjem fra jobben i dag, vi har bare kost oss på altanen og i sofaen med leker vi.
Så har det gått i ett resten av dagen, David sover på mitt og Morten sitt soverrom nå. Grunnen til det er at jeg har bestemt at de innebygde skapene skal være hvite på innsia, finnes ikke noe mer deprimerende enn mørke skap synes jeg.. kjøpt hyllesystem til skapene også, så nå begynner det å bli riktig så bra!

Føler det blir bare mer og mer husarbeid med tiden, men har vel den logiske forklaringen på at jeg bruker tre ganger så mye tid på alt nå.. heldigvis gjør Morten veldig mye av rengjøringen, så vi slipper og leve i et skittent kaos.

Farget håret for noen timer siden også.. helt glemt bort å se hvordan resultatet ble, handduken er fortsatt på hodet.. skummelt..

1 kommentar:

  1. hehe, så skjønn. Prinsen min også bare legger seg ned når det passer han :) Kanskje jeg skal teste det også :) haha...

    Får vi se resultat av farging eller?

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...