torsdag 20. mai 2010

Redebyggingen fortsetter.

Jeg har en liste. Jeg har en lang liste.. Skal jeg være helt ærlig så har jeg mange lister. De inneholder forskjellig gjøremål, innkjøp og huskelister.
Listen jeg skriver om nå er en liste over ting jeg vil ha gjort før lillepia vår kommer til verden. Det er så mange ting som jeg vil ha gjort, og som jeg helst ikke vil gjøre i sommervarmen og med to små. Det er mye planlegging som må til for å få gjort det med David i huset. Kveldene blir utnyttet til det ytterste nå.

Da kvelden begynte klokken sju så rommet til David slik ut..I kveld har det blitt malt mer, men desverre har vi fått feil maling, og det ble oppdaga litt forsent. Oljebasert maling, så alt av tøy inne på rommet må nå vaskes... alle klærne til David, sengetøy og diverse annet. Litt ekstra arbeid kan man vel si.

Denne hyllesaken ble kjøpt i dag, til halv pris på Skeidar. Ble helt forelska! Skal finne noen fargerike kurver eller kasser og ha i den etterhvert.

Og denne ble tatt fram og begynt sin makeover. Brukt godt over en time med å male, vondt i kroppen så dette prosjektet må fortsettes med i morgen ;)

Og her er meg med hårfargen.. superfornøyd, BEGGE utvekstene forsvant ;)

Kan iallefall si at noe på listen er påbegynt. Det er mye igjen, men også mye som allerede er gjort.

1 kommentar:

  1. Jeg har også en milelang liste med ting som skal gjøres før Prinsessa vår kommer.

    Jeg har begynt, men med bekkenløsning så er det ikke den kjappeste fruen som tussler rundt her :)

    Fin du ble på håret :)

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...