lørdag 12. juni 2010

Fin dag i dag, men..

Dette svangerskapet kunne jeg gjerne vært ferdig med nå..
Ikke det at jeg er utålmodig, hun kommer innen det 25. Juni uannsett, men er på bristepunktet av hva jeg kan klare.. Jeg liker ikke å gå gravid, ser bare på en veldig lang ventetid som en bare må takle for å få det største mirakelet og ønsket sitt! :)
Allergien er fryktelig på alle måter, bena er vonde døgnet rundt og noen ganger tenker jeg at det er uutholdelig (har jo ikke noe valg, skjønner jo det, men er tungt når det blir slik..).
Plutselig kommer et hormonlass og plager meg også, er av den typen som aldri har opplevd disse såkalte hormonene så veldig godt før og trodd det var bare en unnskyldning ;)
Bena dovner også når jeg ligger på siden, og på rygg blir jeg svimmel og får ikke puste, så sier jo seg selv hvorfor jeg sitter våken midt på natten, stuptrøtt.
Skal forsøke og sove sittende etterhvert, først må en tre-fire brødskiver slukes.

Og med det er jeg ferdig med å klage min nød! 13 dager igjen!

Hadde noe som lignet på deilig sommervær i dag og har tilbringt hele dagen ute. Veldig herlig og David har kosa seg stort og boltra seg i den store hagen til bestefar på gruben.
Sier ikke nei takk til mer sol!

Is må man også ha! Populært med krone-is helt til at han fant ut av det var sjokolade i bunnen og ville helst spise der.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...