søndag 6. juni 2010

Gratulerer til bryllupsparet!


Fantastisk fin dag i går! Dere er et fantastisk par!! :)

Morten, Magne (trommer) og Vegard spilte litt. Til tross for litt lydproblemer så var de hundre ganger bedre enn dj'en!

Å være i bryllup som gravid er ikke så morsomt som det kanskje høres ut som. Bena var så hovne at jeg trodde jeg skulle omkomme en stund, og da rampjenta la seg i tverre ble det vanskelig å puste med den kjolen jeg hadde på.. men jeg kooosa meg fra stolen jeg da :)

I dag har hele familien vært på Heia og besøkt Mariell, Tommy og deres to små. Det er bare et år imellom deres små og Adele er fire uker mindre enn David, så de er litt i den situasjonen jeg og Morten kommer i ganske snart. Det er spennende, men veldig vanskelig å forestille seg!
Mariell var så snill og ga meg utrolig masse klær! Vi har lik smak i klær også, er super fornøyd! Tror ikke jeg trenger å kjøpe et eneste plagg i et halvt år framover faktisk! :) Så nå har jeg ordna med litt guttete klær etter David som ligger klar så hun skal få fra denne kanten også :)

Tidligere i dag, David spiser på en rå potet mens mor lager middag i utejakka si.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...