lørdag 5. juni 2010

En helg med feiring!

I går hadde Morten bursdag, 26 år! Med god hjelp fra bursdagsbarnet laget vi både suksessterte og gulrotkake (og sjokoladekake) fra bunn av til dagen hans.

David sitter klar til å prøvesmake.. De ble faktisk knallgode, tror jeg tok tre kakestykker av suksessterten..

Veldig rolig avslappende dag og bursdagsbarnet ble fornøyd :)
Morsomt nå når søster og David kommer så godt overens, de lekte veldig godt i lag i går.

I dag skal vi i bryllup til onkelen og tanta mi, Rolf-andrè og June. Gleder meg veldig til å ta del i den store dagen deres og spent på å høre når Morten skal være med og spille noen sanger i løpet av kvelden :)

Bildet fra forrige helg og bryllupet til svigerfaren min. Nærmeste familie :)

I natt drømte jeg at lillejenta vår ble født, på naturlig vis uten komplikasjoner, nydeligste lille skapningen med masse svart hår. David hadde knapt hår på hodet og det var helt hvitt så tror ikke hun får svart hår.. Men ååh for en herlig drøm, var midt i amminga da David vekte meg.. :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...