fredag 4. juni 2010

Lege kontroll 35 + 4

(natursutten er kjøpt inn og skal prøves. 100% gift og allergifri)

20 dager til hun er her sammen med oss!! Føler det blir mer virkelig og uvirkelig på samme tid. Tiden har gått så alt for fort, jeg har nesten ikke begynt å bli gravid enda, men er samtidig veldig klar for å bli ferdig med svangerskapet..

Form: Veldig fin! Kan bevege meg mye mer nå enn før uten å bli like sliten og tar mer del i husarbeidet og leken.
Mye allergiplager, men det er vanlig og bli mer plaget i et svangerskap pga slimhinnene er ekstra sårbare da.. kan bli bedre når hun kommer.
Begynt å få hovne føtter, vet ikke om det er vann eller hva det er, men er ganske vondt å bruke føttene når de er slik.
Humøret er idiotisk. Går rundt og er ei sinna kjerring mestparten av dagene føler jeg! Vet ikke helt hvorfor, og har veldig lyst til å skylde på hormonene. Gråter ved de rareste anledninger, senest i bilen i dag.. *sukk*. Får håpe mine nærmeste holder ut med meg en liten stund til.
Prøver: Alt var fint, fortsatt litt lavt blodtrykk men ingenting å bry seg om.
Vekt: +8kg!!
Symfysemål: 34 cm. Legen min hadde litt trøbbel med å måle for hun var helt i hundre! Kom seg nesten i tverrleie mens han prøvde å måle, ble litt latter og lot henne være i fred! ;)
Aktivitet: Hun er veldig sterk faktisk! Noen ganger kjennes det ut som jeg får et hard slag i magen, andre ganger føles det ut som om en fot eller arm skal klare å snike seg opp mellom ribbeina mine. Pusten blir vanskelig når hun strekker seg ut. Spreller veldig mye, og å bruke magen som spisebord er ikke alltid like lett (stakkars meg;).

Glad alt står så bra til, pulsen var oppe i 170 når hun sprellet så mye, og det er ikke tvil om at det er en meget vilter frøken inni der.
Var en morsom legetime, hele familien kom ut med hver sin resept. Så fint å ta "alt det andre" mens man allerede er der. David var kjempeflink i dag og klarte utrolig nok å sitte på fanget hele timen.

Nå er det bare én legetime igjen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...