lørdag 3. juli 2010

Dagen før dagen.

Torsdag 24. Juni:
Ventedagen, som faktisk ikke ble så lang likevel! Jeg og Morten møtte opp klokken 11:00 på sykehuset for innskrivning. Den lengste ventetiden var på et venterom med en sovende mann på.. Så ble vi vist inn til et rom og en og det ble samtale med en lege, og jeg får en haug med papirer.
Videre til laberatoriet og vente for å få tatt en del blodprøver.
Så kan vi ta heisen opp til føden.. Ble møtt av ei supersøt jordmor som skulle følge oss dagen etter også. Nok en samtale.
Så kommer gynekologen som skal gjøre selveste inngrepet. Nok en samtale ;)
Tid for CtG scanning mens vi venter på anestesi legen. Tid for litt bilder!

klager litt over hvor vond den blodprøve stikkinga var.. lite visste jeg da?! ;)

Morten var i storform!

Du kan nesten ta og føle på stemmningen her ;)

Det tok ikke lange tiden før en Pavarotti lignende dansk/norsk kar kommer inn, det blir en kjapp morsom samtale.
Det hele tok kun TO timer. Jeg er imponert! Fikk hele tiden beskjed om at dette ville ta hele dagen.
Fikk i tillegg vite at jeg kunne sove hjemme hvis jeg hadde lyst. Såklart hadde jeg lyst til det! :)

Dagen brukte vi sammen med David, bestemor Sidsel og Anne-Kristin. Vi spiste middag sammen og shoppet litt (faktisk..). Bestefar Arve og Lida kommer for å si hadebra og har med seg en flott blomst, de reiser neste morgen til Filipinene og får desverre ikke møte babyen før de drar..
Vi bestiller kveldsmat, Morten spiser biff to ganger den dagen.. Til kvelden må jeg dusje meg inn i desinfiserende og vi går til sengs.. prøver og få noen timer på øyet før den store dagen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...