mandag 25. oktober 2010

Jeg er en buzzador.

Den siste måneden har jeg testet ut Pampers Active Fit bleiene gjennom buzzador. Vi har tidligere brukt dette bleiemerket, men ikke akkurat denne typen.
Brukt Pampers til begge mine i spedbarnstiden, synes libero sine er litt for stive. Men ettersom de har blitt større har de rett og slett ikke klart å holde på verken urin eller avføring.
Ble litt overasket over hvor tynne denne type bleie er, man ser knapt at han har på seg bleie under klærne. Det liker jeg veldig godt, slipper den klumpete svære bleierumpa, han er jo tross alt blitt "stor" gutt nå :)
Desverre har vi opplevd lekkasjer med denne bleien. Men det gjør vi med de fleste bleiene. Tror nok jeg kommer til å kjøpe denne type bleie igjen, på grunn av den supergode passformen. Virker behagelig å ha på iallefall og holder på det viktigste, nemlig bommelommen ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...