onsdag 9. februar 2011

Lille hjelper.


Ingen hemmelighet at David begynner å bli stor gutt. Nå hjelper han til på kjøkkenet når jeg lager middag. Sammen er vi like flink, eller håpløse som noen kanskje mener.
David blander melk og vann, og lager noe helt fantastisk. Det høres i hvertfall slik ut, og ingen får smake. Er nemlig "MIN!".
Jeg lager fiskeboller i hvitsaus ala Toro. Denner gangen hadde vi i melk og ikke vann og det smakte mye bedre. Men når sausen var forholdsvis ferdig hadde ikke jeg og David klart å få opp boksen enda.
Pappa kom til unnsetning etter jobb, og måtte gå inn andre veien for å få ut middagen.
Det hele endte i suksess. "Mmm" sier David, og såklart "MIN!".

1 kommentar:

  1. Du e så flenk å skriv <3 Så herlig han e!! Savn dåkk masse. Når eg kommer heim vil eg lur tel meg en smaksprøve av David si kokkelering ;)

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...