søndag 24. april 2011

Ups!

Ble vist en ufrivillig bloggpause.
Det er det mange grunner til. Som allergiker mot det meste (det er noe som har kommet i de siste årene..) har jeg jo såklart forberedt meg på den fæle bjørka. Men ups, jeg tåler vist ikke støv heller nå. Så sitter her pottetett, det klør, pusten er tung og luft generelt er bare fæle mot meg ;) Har begynt motangrep, og håper jeg vinner!


Sofie sin utvikling går veldig raskt nå. Noen sier jo at en unge er ingenting men to kan føles som ti noen ganger.. vel, jeg har en unge som er rolig og veldig grei, en typisk toåring kalles det vel.
Så har jeg Sofie.. hvor skal jeg begynne? Hun alene er som ti unger.
Jeg glemmer rett og slett bort alt som heter blogg og strikkerier, hun skal lære seg å gå, snakke, krype, synge, danse og metoder for å få oppmerksomhet av bror (som såklart ikke er så veldig populært av bror til tider). Alt dette helst på en gang. Å mislykkes finnes ikke i hennes verden, så her må alle armer hjelpe til.
Kjenner jeg gleder meg litt til hun begynner å gå jeg. Får bare polstre vegger og tak og håpe på det beste?

(Pc'en min er på reperasjon, så har ingen bilder liggende..hmf).

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...