tirsdag 24. mai 2011

Ny vogn i huset!!

IIIIh der kom eeendelig ny vogna i posten! Er så fornøyd at jeg vet nesten ikke hvor jeg skal gjøre av meg. Denne vognen har virkelig alt. Jeg trodde den gamle hadde det, men denne har så mange snedige løsninger og små ting jeg ikke visste at jeg savnet engang!
Ikke nok med at den er en drøm og kjøre, barna sitter som noen konger oppi den og de gliser minst like stort! De elsker jo turer i vogna og skjønte rimelig kjapt hva dette var.
Vognen er en 2010 modell, helt ny og ubrukt enda i esken sin. Kanskje derfor jeg ikke har sagt noe om den til noen, var ikke helt sikker på om jeg trodde vognen var inne i esken jeg fikk på mobilen for nesten to uker siden..
Den er i den fargen jeg hadde lyst også, tror det er noe "special edition" da selve setet ikke er helt brunt men med noen prikker i. Helt greit det, det er faktisk fint.
Og det beste med vognen er at jeg brukte ikke et øre mer enn det jeg solgte gammel vognen for. Selve vognen kostet 4200,- så kom frakt og gebyrer i tillegg da.
Nå ønsker jeg meg noe tilbehør.. Tror jeg. Må titte rundt og se om det er noe som faller i smak..
Vognen er til begge to, når vi er sammen er søskenvognen uannsett et must, to vogner tar bare for stor plass og det er slettes ikke alltid vi er to stk som kan trille de. Den blir nok brukt som sovevogn i barnehagen også i tiden frem David slutter med dagluren (noe jeg tror ikke er så veldig lenge til). 


Gleder meg så til gå tur i morgen!
Det er en Mountain Buggy/urban jungle vogn forresten.

(Jeg har forresten fått veldig mye skryt for søskenvognen den siste tiden, vi er jo ute med vogna stort sett hver dag, og ved levering og henting i barnehage. Offroad vogn har vi hørt lenge. Den veier jo maks 13kg også, så den er superlett og den er en av de smaleste søskenvognene på markedet sist jeg sjekket).

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...