søndag 29. mai 2011

Til helga.

Nå er det over to uker siden min siste Cola. Eller nei det er ikke helt sant, to uker siden min Cola misbruking var over. Nå skal det bare nytes til helga.
På fredag hadde jeg smarte tanker som "kanskje ikke til helga engang?".
Flink var jeg, holdt ut. Uten og klage. Hele lørdagen også.
I dag har det gått verre, uroen har sittet som limt på kroppen. Oksesmåstek? UTEN cola? Nei dette smakte ikke godt. Ingenting tilfredstiller og jeg får nesten lyst til å hoppe rundt i stua hvis det ikke har gått utover strikkeproduksjonen min.
To timer før helgen er over kapitulerte jeg desverre. Morten er ute på tur og kjøper Cola til stakkars meg.
Var ikke slike perioder kun for graviditet ?
Nå har jeg kuttet ut så mye i kostholdet og fornøyelser at snart har jeg ingenting og kose meg med. Røyk, alkohol og frukt (allergi men likevel).
Alle må da vel ha en avhengighet?
Snille Morten og heldige meg. Nå skal Cola'en nytes.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...