tirsdag 31. mai 2011

Godbit til mor.


Disse herlige gladfargene er min nye allværs jakke. Det måtte til når glidelåsen på den andre er ødelagt. Jeg har funnet ut at jeg er en fargeperson, for bare synet av jakken bringer frem smilet.



Sofie har fått te-servise i plast og i går inviterte hun på te selskap. Opptil flere ganger faktisk, og noen ganger i dag også. Hun forelska seg totalt i disse og har tviholdt på ei skje i hele dag. Morsomt å se at hun blir intressert i en ting, det er første gangen.


Snuppa har endelig fått koseteppet sitt. Jeg brukte litt tid på det, men det er verdt strevet når jeg tuller henne inn i teppet om natten.. Så mykt og deilig. Flere bilder ligger på strikkebloggen.
David har også fått et, i guttefarger som Bestemor Sidsel har strikket.

Lille David mann adopterte en trailer på butikken i dag.. så den ble også med hjem. Rart hvor svak man er på lønningsdager.. Selv om jeg sa strengt i fra at dette blir trukket fra sparekontoen så skjer det nok neppe. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...