onsdag 1. juni 2011

Hvis jeg slår på musikk, danser du da?

"JA!" roper en glad gutt og viser frem danse trinnene sine.


Dagene her i Bardu har plutselig fått vinger. Før jeg vet ordet av det er klokken mye og jeg har midnattsolen i øynene. Kveldens film er allerede sett, og alt om gjenstår er tannpuss og sove så er det en ny dag igjen..
Vi har brukt fritiden i dag i gymsalen. Lekt med yogaballer, Pappa bygde en tunell og (farlig) frisbee.
Løpe i gangene og spise vannmelon.. og såklart sjarmere de andre damene som bor her.
David har blitt flink til å si takk for maten til kokken. Og sier gjerne god natt til de han ser når vi drar også. Høflig liten herremann vi har.
Om bare to dager kommer Bestemor og Gudfar på besøk, som vi gleder oss til det! Spesielt siden det er langhelg og lite folk her, kunne ha blit lange kjedelige dager. Så har jo min kjære gubbemann bursdag også! :)

1 kommentar:

  1. Søøøte David!
    Høres ut som dere har gode dager der oppe :)
    Blir koselig å få besøk tenker jeg!
    Magne skal forresten vie oss neste helg. Var å hadde gjennomgang i kirken sammen med han i går.
    Dette blir spennende!

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...