torsdag 16. juni 2011

Den eldre generasjonen.

De tror vist at de har førsterett til alt? Langt fra alle, men likevel fryktelig mange. Kanskje det bare er her jeg bor?
Snike i køen er helt greit. Og hvis de går ut av den, så blir de sinte når jeg har gått frem "unnskyld meg men jeg skulle bare ha se og hør!". Det at jeg faktisk sto der først har ingenting med saken å gjøre.
Det skjer litt for ofte. De liker vist å stå i veien også, Domus eier de. Nesten smertefullt og skal kommer seg forbi på formiddagene.. Jeg vet ikke hvor mange jeg må dytte litt på med vognen, de hører jo ikke at jeg roper.
De skaper også lange køer på butikken, det går an å gjøre pengene klare istedefor å stå å telle når de får summen, så begynne å rote i de store veskene sine etter pungen sin.
Og det er helt greit for dem og stikke hode inn i vogna, klype barna i kinnene.. tar ut sutten for å se de bedre.
Så har du alle rådene, hvem gir råd til vilt fremmede?

Så hvis noen ser jeg kjører på eldre på butikken, er uhøflig i køer eller løper fra en dame som bare ville hilse på de små i vogna så vet dere hvorfor. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...