onsdag 22. juni 2011

En litt ekstra koselig dag.

Turen gikk først til en matvarebutikk, storhandling. Handlet det meste til bursdagsfeiringa som er i helga. Så litt rundt i byen og handlet inn diverse stæsj til dagen hennes. Skapet med "partystæsj" er fylt litt opp. Se bort i fra at skapet ikke er ferdig malt, det var nemlig slik når vi kjøpte det så det er ikke min feil ;)



Så fikk jeg endelig ryddet litt opp i rotet mitt. Det vil si strikkesaker, bøkene og diverse viktige papirer. Istedefor bøker i vitrineskapet ble garnet stappet inn der, det pynter jo litt opp også! Flere fine farger må deffinitivt til. Bøkene endte opp der de skal være, nemlig bokhyllen og papirene i sjenken. Det ble bare så logisk! Vi bor lite så her gjelder det å tenke ut gode løsninger.. eller kaste det opp på loftet.


Så kom endelig pakken! Mye herlig fra Rice! Blant annet disse bollene. Er ikke plass til dem i skapet akkurat nå så de står til pynt :) Var også mye fint fra Memini og småfolk.. kjøper akkurat det jeg har lyst på for strikkepenger, guri så herlig det er da! :)


Imellom her spiste vi hjemmelaget Pizza med onkel Tore. Yum! Så begynte jeg på "settekassen". Kan vel strengt tatt ikke kalles det, for den er enorm. Opprinnelig en stempelskuffe for en avis. Over hundre år gammel, så det var ikke snakk om å male den. Dyttet inn litt papir, og i morgen skal den opp på soverommet. Bilder kommer! :)


Fikk lagt ungene og skjært opp grønnsaker, og gjorde ferdig siste finish på settekassen da venner kom på besøk. Spillekveld! Det ble millionær i kveld, og jeg vant nesten! ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...