torsdag 23. juni 2011

Forberedelser til 1-årsdagen.

Nesten litt merkelig hvor mye enklere det er å få gjort ting ferdig når bursdager nærmer seg. Ville få på plass settekassen med èn gang, og Pappa kom i dag og hjalp meg med å få den opp. Vart kjempefint og pynter så fint opp! :)
Dyrene er noe jeg hadde når jeg var lita, utenom noen få som barna hadde fra før av.

Nå ungene var i seng var det bare å sette i gang med bakinga til bursdagen, har endelig lært hvor tidskrevende denne bakinga er. Snille AK kom og hjalp meg og vi kunne avslutte rundt ti med god samvittighet.


Denne suksessterten har fått spesial-strøssel. Lys sjokolade med mandler og litt vanlig strøssel blanda inn i! :P
I morgen blir det enda mer baking, får vondt i magen bare av å tenke på om noe skulle skje med bestillingskaken nå.. Kjenner jeg har ikke energi til mmf så bestile likegjerne en kake.
Det ble også laget store gulrot-muffins og i morgen blir det mer - helt ny oppskrift så er spent på om de blir gode.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...