tirsdag 15. september 2009

Jeg fant jeg fant!


Denne leken har jeg lett etter siden jeg ble kjent med den på babytreff for leeeeenge siden! Dem har jo ikke hatt den noen steder! Nå sitter luring og slår løs.. Den har både dyre lyder, mange sanger, og forklarer forskjellige ting. Tekster i boken så en lærer å bla, og vi lærer sangene sammen med han. Det er ikke ofte en ser en David i dyp konsentrasjon. Det har han rett og slett ikke tid til.
Vi fikk også kjøpt et sengetrekk og laken, det har vi hatt behov for ei stund nå. Blir ei prins seng likevell, gidder ikke å tenke nøytralt lengre nå.
Vi var innom Bestefar Ronald på Rana Blad i dag :) Bare for vi kunne. Han er ikke så veldig gira på slikt, derfor måtte vi bare gjøre det. De driver jo å pakke bort og skal bytte lokaler det, så var vel litt kaos kan en si. Litt kos var det vel helt sikkert selv om han ikke innrømmer det.
Jeg fant ut at det var for kaldt og slitsom å gå hjem igjen.. selv om det var vel varmt. Morten skulle da gå og hente bilen. Med seg tok han også flere kilo med koteletter som han var så redd for, morsom tur hjem hadde han sikkert..? Han kom da etterhvert, men glemte bilstolen og måtte dra hjem igjen å hente den. Typisk Morten :)
Kanskje du har skjønt at det var lønningsdag idag ;) Men vi skal ikke ta helt av, men har begynt og planlegge en god del julegaver allerede. Det blir ikke store greierne i fra oss i år, men det ligger en del bak de, håper jeg.
I byen i dag så ble utrolig mange damer sjarmert av David, noen bare måtte klipe han lett i kinnene.. hva er det med det egentlig? Skjønner godt de synes han er søt da, han ler og prater og vifter vilt med armene. Det er en fryd og vise han fram, blir så innmari stolt!
Nå skal turboen får kveldsgrøten sin, han ligger på gulvet og leker med pappa'en sin.

1 kommentar:

  1. Åh, den så bra morsom ut da! Hvor fant du den?
    Klipe i kinnene ja, det skjønner jeg ikke helt. Mye bedre å stryke dem på kinnene? Hehe..

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...