fredag 18. september 2009

NamNam!

Etter en fordelig natt, og soving på skift started ikke dagen helt på ordentlig før klokken var nærmere fire. Grunnen til det er mest min skyld Jeg plages med noe som vi tror er benhinnebetennelse. Hadde forferdelig vondt og sov lite i hele natt. Ja også har David plagdes litt med tenner og hard mage, så han har grått litt.
Det var igrunn godt og sove seg inn igjen. Og våkne til en dag uten å ha så forbanna vondt!

Over til noe koseligere. David fikk maten som jeg lagde i går (med hjelp fra Morten). Han syntes det var godt! Jeg fikk nesten tårer i øynene slik han smattet og laget "MMM" lyder.

Suuulten ! Hvor er maten min?!
(Kokte kjøttet og vasket foodprosessor delene).

Bekymra!!! *hyl*
Moser maten! Ja det tar litt lengre tid, men det er billigere, og du ender ikke opp med tonnevis av dustete glass og det er mye bedre for ditt barn. Ja også har du full kontroll over hva barnet faktisk får i seg. Alle har fått med seg hva som av og til kan finnes i glassene.. Ekkelt.

Hva er dette da?
Kokt kylling, poteter (kokt med skall), gulrøtter, blomkål, brokkoli og tomat! Og en dæsj med oregano. Oppskriften er eh hjemmelaget? Smakte meg litt fram, og smørdampet alle grønnsakene slik at de blir enda sunnere. Varmet opp med litt olje i, for å lette den harde magen hans.

Godkjent!
Ser det ikke herlig ut? ;)

Nok bilder. Vil ha mer. Nå.

Ikke mer?
Skålen ble rensket på rekordfart!

Slik spiser vi dessèrt (epler, bringebær, jordbær, bjørnebær - mos),

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...