torsdag 17. september 2009

søøøøt!

I dag var vi på stuebord jakt. Sist gangen vi var på askeladden (brukthandel) var både jeg og Morten veldig positive til å kjøpe brukt. Vi fant i grunn en del bord vi likte, men hadde rett og slett ikke økonomi til å bruke det på stuebord. Vi hadde liksom et i fra før av. For noen uker begynte vi å bli litt små gal. Bordet er ALT for langt, og det er vanskelig og komme seg i sofaen.
Vel framme på askeladden og vi fant absolutt ingenting. Er vi litt kresne kanskje? Når en først skal ha noe, er greiere å bare drømme. Vi bestemte oss for å dra og bare se ikke kjøpe...
Vi kjøpte et stuebord! Det er rålekkert synes jeg! Og ikke minst stabilt. Og noe jeg ikke kommer til å være hysterisk over hvis David lager en del hakk i det, eller tygger litt. Pappa'en min var så snill og kom hjalp oss og hente det. Ikke bare det, men endelig fikk vi hengt opp speilet i stua, nå jakter jeg på en hylle for å ha over speilet. I den hylle planlegger jeg å ha kanskje en plante, noen bøker og et bilde etter to kanskje? Stuen er ikke så stor, og prøver mitt beste og gjøre den til "hjemme". Vi har fått festet en del lister rundt om på kjøkkenet også, nå kan jeg maaaaale! Når jeg gidder selvsagt. Noen frivillige?

Hva synes du?

Har også fått laget en haug med middager til David i dag. Nettopp fått satt meg ned, bekkenet er vondt så godt å bli ferdig. Har vært så heldig å få låne en food prosessor. Tusen ganger bedre enn de tullete blenderne, det skal jeg aldri ha igjen. Pluss at denne maskinen er stillegående, det er viktig det, når barnet ligger å sover.
Har i tillegg ryddet som en tulling rundt om i huset, vasket flere maskiner med klær og skiftet på sengene. Nytt sengetrekk til David prins.

Den der er genial!

Ser deilig ut å ligge der?

Er to middagsporsjoner i hver boks.

David har som alltid vært en liten ramp hele dagen. Han heiv tutekoppen sin rett på foten min, det var bare sinnsykt vondt og jeg måtte ligge på gulvet en stund for å ikke hyle som en tulling. David synes det var hysterisk morsomt. Han ruller overalt nå, og tar gjerne med seg diverse på turen. Og han hyler gjerne. Han sier mye "babah" for tiden også... lurer på om han sier pappa? Eller kan det være mamma? Eller er det Juno?!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...