torsdag 14. januar 2010

Onsdag.

Dagen i dag startet helt feil! Fikk ikke til å sove og siste gangen jeg sjekket klokken var den 3 på natten. Klokken 05 vil David opp. Morten tar affære mens jeg ligger halvdød i sengen. Halv sju gir han opp og står opp med han. Jeg ligger enda halvdød i sengen men får verken til å stå opp eller sove.. Ble brått vekt litt vel sent. Stressende og endte opp med å avbestille timen til fysioterapien i dag. Synd egentlig, jeg trenger det virkelig.

Jeg og David gikk en lengre tur på 45 minutter, valgte og gå til en butikk et stykke unna og kjøpe melk til middagen. Tredje dagen han spiser det samme som oss og den samme maten.
Så tre dager ut i uken har vi hatt to fiskemiddager. Det blir litt kjedelig for oss i lengden så vi har hatt reker to kvelder denne uken også (med chilli, hvitløk, nudler osv).. yum!
Mens vi var ute støvsugde og vasket Morten huset. Herlig!

Er rimelig sløvt ellers, ligger på gulvet og leker.. herjer og synger. I kveld prøver vi å dytte leggingen en 20 minutter bak slik at han kanskje sover litt lengre. Han har jo to gode dupper på dagen og så tror det kan gjøres slik foreløpig. Spent på om han sover helt til sju imorgen tidlig!

Lekingen før leggetid ble litt vel "herjete" i dag og han fikk en hoven overleppe. Da bildet skulle taes ville han bare ha tutekoppen i munnen så det ble ikke helt en blid gutt som stolt viser fram en ny skade.. ;) Er på hans høyre side forresten. Han gråt ikke heller bare så det er klart.


Jajo.. skal vel EGENTLIG sove nå. Harbare ikke så veldig lyst..
Husker ikke helt om jeg nevnte at jeg har prøvestrikket en sokk? Det var håpløst med det garnet jeg har til den oppskrifta, og det er liksom den sokken jeg vil lage. Skal kjøpe garn når lønna kommer. Nå sitter jeg med en bukse av uviss størrelse. Strikker med silke alpakka. Det er ganske morsomt, finner en del GRESS i den også. Så "eksotisk" ?! :)
Usikkert om jeg har nok garn til å gjøre den ferdig også.. får bare håpe håpe.

God natt!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...