mandag 11. januar 2010

Vipper..

Oss i "morges" ;)

Skal ikke klage på formen eller humøret! Har hatt rundt 14 dager sammenhengende fine dager. Det er rundt et år siden sist det. Samtidig som en faktisk har det veldig bra tør en ikke ha noen som helst forventning til seg selv.. Tror hele tiden at en vipper og her kommer nedturen, men den kommer aldri. Har til og med hatt fem netter der jeg sov sammenhengende godt UTEN mareritt. FY så herlig. Nå er de tilbake så det å legge seg er litt stressende men må man så må man. Tar det rolig, er kanskje litt vel forsiktig men der er vanskelig å la være å tenke at kanskje dette er den nye hverdagen? :) Det er jo lov å håpe.

I dag har vi trimmet litt. Fint og bo så sentralt når en trenger noe, får da står som oftest bilen hjemme. Nå har Morten en skritt teller også som han tar frem hele tiden.

Mailen min var i dag full av ordrebekreftelser.. Gremmes litt over det men er jo bursdagsgave til David og noe stæsj til rommet hans.

En veldig opptur i dag er at jeg har vunnet noe!! Sjekk her davel! ;) Spennende med overaskelser i posten også da, ikke bare regninger.

1 kommentar:

  1. Sv: Ja, det er litt viktig å tenke over det man faktisk setter pris på.. JEg er jo veldig flink til å tenke på det negative, så jeg prøver så godt jeg kan å tenke ¨på det jeg er takknemlig for.

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...