mandag 1. februar 2010

David er nå 1 år!

Litt bilder fra dagen og feiring, som var både på lørdag og søndag. I helgen tok han også tre sammenhengende skritt flere ganger!


Fikk litt Duplo av mamma og pappa på selveste dagen :)

Pynting på gang etter andre dupp.

Fikk så masse fine leker! :)

Oreo kaken. Smaker selv ingenting for øyeblikket, men den ble faktisk spist opp.

Brødrene mine Marius og Michael (og litt av taket..) Ble glad de kom, pappa ringte og sa de ikke kom fordi de sov.. De har forresten stor dager i år også. 20 og 30 år.
Hei det er i dag Michael har bursdag! Gratulerer med dagen!

Min første fotballkake.. Regner med det blir iallefall 9 til så sjansen er jo store at de blir finere.

Søndag og mer besøk og pakker! Det var litt morsomt når alle sammen kom samtidig! Tusen takk for en fin dag Mor og Far, Tante Mona, Yvonne, June (;)), stefar Magne, søster Marie, søskenbarn Nina, Magnus, Martine og Mali. Så kom Mariell og lille Adele også litt senere :)

Slik så det ut på rommet til David.

David og oldefar! :)

Tante Mona og Magnus :)

Adele - Johanne og David.


Ble litt dårlig med bilder fra min side, er enda i veldig dårlig form.. Håper bestefar (på mjølan) tok mange fine som jeg kan få :)
Denne uken har vi SEKS avtaler på tre dager. Jeg må virkelig bli bedre til i morgen eller så blir jeg vel aldri bedre. Kan ikke utsette noen av dem.. Veldig lei nå.. Har fått rydd støvsugd leiligheten så nå er iallefall gulvet ikke noe matfat lengre :)

1 kommentar:

  1. Gratulerer med dagen til David!! :) Ser ut til at dere hadde en super dag.

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...