mandag 15. februar 2010

Halvveis!

I følge ordinær ultralyd termin er jeg halvveis i dag! Babyen i magen er ca. 25 cm lang og 325 gram. Siden jeg var gravid for bare 1 år siden så hadde ikke magemusklene mine kommet helt hundre prosent på plass, og jeg merket babyen utrolig godt når jeg póker og knar på magen denne gangen. Kjenner også allerede nå hvordan babyen ligger og om det er en fot eller arm som stikker litt ut.
Er veldig koselig at Morten får ta så del i det allerede, og siden vi har verdens beste gullgutt så gleder vi oss om mulig mer denne gangen.
Vi feira med sjokolademilkshake i dag og det var populært i magen! :)

Nå er jeg ikke helt sikker på den terminen jeg har fått. Håper litt på at jeg får henvisning til nok en ul. Hvis jeg ser på en terminkalkulator på nettet og regner ut terminen så står det;


Du er nå 20 uker og 1 dager på vei
Unnfangelsen finner sted omkring:
11. oktober 2009






Tenker ikke noe spesielt over den datoen før jeg sjekker bilde"arkivet" mitt. Første positive test ble tatt den 23. oktober. Da var jeg rimelig sikker på at jeg var gravid i 10 dager.. Er det virkelig mulig?

Vi får bare vente og se.. ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...