onsdag 10. februar 2010

Litt for ivrig kanskje?


Sitter med to prosjekt, begge i hærlig garn. Ubehandlet ull fra nøstebarn og alpakka (selvfølgelig). Mens jeg sitter å strikker flyr tankene til det andre og motsatt.
Ender egentlig opp å ikke få gjort noenting som helst, bare glede meg til å se resultatene logisk nok.
Samtidig flyr tankene mine avgårde til andre prosjekter, jeg har ekstremt lyst til å lage en sangbok, mye er klart og forberedt, jeg trenger bare å lære meg "basic" datascrapping.
Møbler som skal lakkeres, trenger "bare" en maske, siden jeg helst ikke skal puste inn disse stoffene.. Skulle så gjerne ha lært meg å hekle også, fått en dødssøt oppskrift på baby converse sko.. *sukk*
Teppet jeg såvidt har begynt på trenger jo en blondekant også, er faktisk mer frista til å begynne på den for øyeblikket, ser så veldig morsomt ut :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...