tirsdag 9. februar 2010

Trøstepakke på en ellers vond dag.

Pakken fra nøstebarn kom i dag! Perfekt timing, og en liten tankevandrer når en sitter i bilen på tur til tannlegen. Sidsel passet David på jobben, kan ikke vise nok takknemlighet for det! Har så tannlegeskrekk og når en tannlege sier "komplisert" og "vanskelig", så vil jeg ha Morten i nærheten i tilfelle panikk.
Jeg har om mulig enda vondere nå enn før timen, kjeven er øm og jeg har sår overalt i munnen og en sprukket leppe. Syns virkelig synd i meg selv nå! Er heller ikke noe garanti at det blir bedre og må kanskje tilbake i stolen denne uken..
Time til rotfylling og time til Bodø i august ish er bestilt. Morsomt.

Var også en deilig ullbody med i pakken, og etter timen fikk jeg kjøpt meg etterlengte pinner og litt mer garn. Må alltid ha litt mer. Jeg har alt for mye.

David sliter litt om dagen, formen tillater ikke akkurat aktiviteter og morsomme påfunn, jeklser som ikke vil komme ut og mye eksem som gjør vondt. Likevel er han som regel en meget glad gutt med mange påfunn!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...