onsdag 8. juni 2011

For et år siden..


Nå savner jeg babykulen kjenner jeg.. Ammingen tok slutt for flere måneder siden, og det er ingen unnskyldning for at kroppen ser ut som den gjør.
Da jeg gikk gravid gjorde babyen jobben for meg, babymager er jo så herlige da! Føler meg en smule ubrukelig når jeg verken er gravid eller ammer etter nesten tre år med det bak meg..
Nå sitter jeg på samme vekta men uten magen.. eller jo den er her forstatt bare ikke stor ;)
Tiden er økonomi strekker ikke til tredjemann uannsett nå, men det er godt å mimre. Så lett glemmer en bekkensmerter, lange netter uten søvn og generelt ubehag alle steder.
Kroppen er i grei form nå, men ser ut til at bekkenet ikke vil bli helt bra igjen.. Men kan være litt på gulvet da! Og helt ubrukelig er jeg da vel ikke, som har to flotte fornøyde barn! Det krever jo en del jobb bare det.
Hadde litt glede av en drøy diarè bleie i går hos David.. Det var b overalt, og jeg kjente jeg ble varm av glede når jeg ser hvor mye hjelp han trenger fra meg fortsatt.. Da har jeg ikke mot å vaske brunt av gulvet, ryggen hans, dusjen og hendene..Mens jeg tuller med han og forteller at det er sjokolade.. ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...