mandag 6. juni 2011

Hobbyglede.

I nesten to år har jeg vært hekta på strikking. Det hele begynte med monsterbuksene. Ville så gjerne ha ei til David men var ikke så veldig intressert i å betale så mye for den. Skulle jammen ta klare det selv :p 
 Nå føler jeg at jeg klarer det meste egentlig, med bare litt tålmodighet. Har heklet en del de siste ukene og det er også gøy og har planer om å lage sofa puter til "ny" sofaen vår :) 
 Jeg har lenge hatt lyst på et sommerplagg til Sofie, det skulle være en slags snekkerbukse-shorts. Hvorfor ikke strikke en? Som sagt som gjort. Har knotet en del med denne, rekt opp og prøvd på nytt, men har bare holdt på med den i helgen da. Kjempespent på det ferdige resultatet, men etter en rask prøving tidligere i dag så vet jeg at passformen er slik jeg vil ha den! Lykke! :)
Gøy og kunne lage noe en ser for seg i hodet sitt! Kanskje jeg må få meg en symaskin til høsten! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...